رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق: 

تقوا و ساده‌زیستی از ویژگی‌های ممتاز امام خمینی (ره) بود 

حجت‌الاسلام عدیده گفت: تقوا و ساده‌زیستی از ویژگی‌های مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود که باید آحاد مردم آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
کد خبر: ۶۷۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰ - 03June 2024

تقوا و ساده‌زیستی از ویژگی‌های ممتاز امام خمینی (ره) بود به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، با بیان اینکه امام راحل الگو و اسوه ساده‌زیستی بود، اظهار داشت: نسل جوان باید با خصوصیات اخلاقی ایشان بیشتر آشنا شده و از این الگوی متعالی درس زندگی بیاموزند.

وی افزود: امام خمینی (ره) شخصیت برجسته و یگانه‌‌ای در تاریخ معاصر ایران بود که با رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسیر تاریخ این کشور را تغییر داد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) بر وحدت و انسجام ملت ایران تاکید داشتند، تصریح کرد: رمز پیروزی و سربلندی کشور در اتحاد و همدلی مردم نهفته است.

حجت‌‌الاسلام عدیده با بیان اینکه انقلاب اسلامی دست استکبارگران را از کشور کوتاه کرد، ابراز داشت: حفظ دستاوردهای انقلاب و آرمان‌‌های امام خمینی (ره) از واجبات است و این مهم با پشتیبانی از انقلاب محقق می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به قیام ۱۵ خرداد خاطرنشان کرد: تبیین ریشه‌ها و علل این قیام، نقش مردم، روحانیت و مرجعیت نیز برای عموم مردم ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار